Ordinær Generalforsamling afholdes tirsdag d. 2. april, kl. 17.00-19.30
Værkerne til udlodning er nu offentliggjort.
Billeder af værkerne kan ses her.
Yderligere information om værkerne kan ses her.
.
Tilmeldinger sendes senest den 29. marts til kunstforeningen@adm.dtu.dk.
Lokale: Bygning 210, lokale 048 + 042 (indgang fra Kemitorvet). Se kort nedenfor, eller besøg DTU's hjemmeside og download et kort over Lyngby Campus.
Dagsorden
- Velkomst
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Beretning fra bestyrelsen
- Godkendelse af det reviderede regnskab (se dropbox dokument)
- Forslag fra bestyrelsen
- Bestyrelsen ønsker at åbne op for medlemskab for organisatoriske enheder på DTU (institutter, administrative afdelinger mv.) og foreslår ændring af vedtægterne. Ændringsforslagene (rød tekst) kan ses i dette pdf dokument.
- Fastsættelse af kontingent for hhv. enkeltpersoner og enheder.
- Andre forslag
- Valg af bestyrelse jf. §5
- Følgende fra den nuværende bestyrelse genopstiller: Anne Birgitte Skovholm Hedegaard, Mette Fjeldhagen, Ole Skov Petersen og Anne Ringgaard Jørgensen.
- Valg af to revisorer
- Eventuelt
Herefter følger Kunstforeningens ordinære udlodning af kunst.